ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΠΑΡΑΛΙΑ PART#2

FreeGreatPicture.com-19701-beauty-lose-weightΚάποιοι μπορεί να είχατε διαβάσει το παλιότερο μου post #One month challenge-Επιχείρηση Παραλία, όπου με πολύ υψηλές προσδοκίες ξεκίνησα διατροφή, με στόχο 1 μήνα, τέλος Φεβρουαρίου. Το 1 month challenge, κατέληξε σε 1 week challenge, όπου εάν θυμάμαι καλά ούτε την  εβδομάδα δεν κατάφερα να τηρήσω.

Ηθικό δίδαγμα:

1. Διάλεξε σωστά την εποχή που θα ξεκινήσεις διατροφή, γιατί εάν έξω έχει 10 βαθμούς, συνεχώς βρέχει και όλοι μαζεύονται για κρασάκια και τυράκια, είναι μαθηματικά αποδεδειγμένο ότι η διατροφή θα έχει σύντομη ημερομηνία λήξης.

2. Βάλε έναν ρεαλιστικό στόχο, στην δική μου περίπτωση το 1 μήνας ήταν υπεραισιόδοξο, ειδικά εφόσον ήθελα απλά να χάσω 2-3 κιλά, οπότε και οι 2 εβδομάδες εάν τις τηρούσα θα ήταν ok.

3. Η ψυχολογία παίζει τον σημαντικότερο ρόλο, μην ξεκινάς διατροφή εάν δεν είσαι απόλυτα έτοιμος και συνηδειτοποιημένος, εάν έχεις πολλά πράγματα που σε απασχολούν και γενικά κακή ψυχολογία  καλύτερα να περιμένεις λίγο.

4. Διάλεξε μία διατροφή που θα σου ταιριάζει και θα μπορείς να την ακολουθήσεις πιο ευχάριστα, πχ βάλε κάποια από τα αγαπημένα σου φαγητά αλλά σε μικρές ποσότητες. Αυτό εννοείται ότι θα πρέπει να το συνεννοηθείς με τον διατροφολόγο σου.

Γενικά αυτό που προτείνω είναι να βρει ο κάθε ένας μας τι είναι αυτό που τον παχαίνει. Στην δική μου περίπτωση είναι τα ζυμαρικά γιατί η πεθερά μου είναι Ιταλίδα και φτιάχνει κάθε μέρα τα πιο τέλεια ζυμαρικά. Ο Ελληνικός μεταβολισμός μου όμως δεν το αντέχει με αποτέλεσμα να με παχαίνει. ‘Έτσι όταν έκοψα εντελώς τα ζυμαρικά (με εξαίρεση 1 φορά την εβδομάδα το πολύ) είδα αμέσως αποτέλεσμα. Επίσης ένα άλλο κόλπο είναι να τρώμε το βραδινό νωρίς, στις 20,00 το αργότερο και να αποφεύγουμε τους υδατάνθρακες. Δοκιμάστε να φάτε νωρίς και μόλις τελειώσετε τις δουλειές και καθίσετε να ξεκουραστείτε, να έχετε πλύνει τα δόντια σας. Θα το σκεφτείτε διπλά όταν σας πιάσει λιγούρα και πάτε να ανοίξετε το ψυγείο.

Επίσης το απόλυτο διατροφικό must είναι η συχνή κατανάλωση νερού. Το νερό εκτός ότι μας ενυδατώνει, μας δημιουργεί και αίσθημα πληρότητας έτσι μας βοηθάει να τρώμε λιγότερο. Δοκιμάστε πριν φάτε να πιείτε ένα ποτήρι νερό, ιδανικά 1/2 ώρα πριν, θα δείτε ότι θα χορτάσετε πιο εύκολα.

Είναι σημαντικό να εντοπίσουμε τις 2-3 αλλαγές που πρέπει να κάνουμε και να τις υιοθετήσουμε για μια ζωή. Μόνο έτσι θα έχουμε το αποτέλεσμα που θέλουμε χωρίς να ταλαιπωρούμαστε σε δίαιτες που μας δίνουν μόνο βραχυπρόθεσμα αποτελέσματα.

Ααα και κάτι άλλο, δοκιμάστε πριν ξεκινήσετε τη διατροφή να αγοράσετε ένα μαγιό που σας αρέσει πολύ και φανταστείτε πως θα θέλατε να δείχνετε. Έτσι θα έχετε κάνει εικόνα τον στόχο στο μυαλό σας, Εννοείται ότι η εικόνα που θα σκεφτείτε πρέπει να είναι ρεαλιστική.

Good Luck.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s