5+1 ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΦΥΓΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΘΕΡΜΙΔΕΣ ΦΕΤΟΣ ΤΟ ΠΑΣΧΑ

photo 1 (21)Ο Κώστας Μπαλόγλου, personal trainner και ειδικός διατροφής μας δίνει συμβουλές για να μην ξεφύγουμε θερμιδικά και όχι μόνο, φέτος το Πάσχα.

Μας λέει:

1)Tρώγοντας το ασπράδι του αυγού και όχι τον κρόκο ενισχύουμε τον μεταβολισμό και την πρόληψη πρωτεΐνης.

2) Στη νηστεία περιορίζουμε την πρόσληψη υδατανθράκων τρώγοντας πολλές σαλάτες και φρούτα.

3) Για να μην ανεβάσουμε ψηλά την LDL (κακή χοληστερίνη) δεν τρώμε μεγαλύτερη ποσότητα από 100γρ θαλασσινών την ημέρα.

4) Την Κυριακή του Πάσχα συνοδεύουμε το κρέας με σαλάτες και λίγη μουστάρδα η οποία επιταχύνει τις καύσεις.

5) Κατά τη νηστεία, για να περιορίσουμε το αίσθημα πείνας, προσθέτους 2 βοηθητικά γεύματα με λίγους ανάλατους ξυρούς καρπούς και πράσινο τσάι.

6) Πίνουμε 1 ποτήρι νερό πριν από κάθε γεύμα για να αυξήσει την αίσθηση πληρότητας.

Ευχαριστώ πολύ τον Κώστα για τις πολύτιμες συμβουλές. Τον Κώστα τον βρίσκουμε στο Studio 53 στη Βούλα.

ΥΓ. Το Studio 53 είναι ο ιδανικός χώρος για εναλλακτική γυμναστική προσαρμοσμένη στις ανάγκες του κάθε ατόμου ξεχωριστά. Το πρόγραμμα συνδυάζει pilates, yoga, cross training, trx κτλπ. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα στους νότιους.

 

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s